FAQ

Ik kan niet inloggen en mijn gebruikersnaam is niet bekend bij Kraket, wat kan ik doen?

Sinds de nieuwe website, is jouw gebruikersnaam veranderd naar "voorletter.achternaam@kraket.nl". Bijvoorbeeld, als iemand John Doe heet, dan zou zijn gebruikersnaam zijn: j.doe@kraket.nl. Als dit niet werkt, dan kan een mogelijke reden zijn dat de combinatie van jouw voorletter en achternaam al wordt gebruikt door een ander lid van Kraket. Probeer dan een 2 achter jouw voorletter te zetten als dit het geval is (e.g. j2.doe@kraket.nl).

Met jouw gebruikersnaam kan je vervolgens een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit wachtwoord zal worden verstuurd naar het emailadres dat jij hebt opgegeven bij jouw aanmelding voor Kraket. Nadat je een email hebt ontvangen met een nieuw wachtwoord en je bent ingelogd, kan je een nieuw wachtwoord aanvragen onder Mijn Kraket --> Mijn profiel --> Wachtwoord wijzigen.

 

Ben ik automatisch ingeschreven voor Extrie als ik afstudeer?

Kraket en Extrie zijn twee verschillende verenigingen. Je bent dus niet automatisch ingeschreven bij Extrie als je afgestudeerd bent. Je kan je hier inschrijven voor Extrie. Lidmaatschap van Extrie is gratis. Wil jij je ook uitschrijven bij Kraket? Dat kan hier. Je kan natuurlijk ook bij zowel Extrie als Kraket lid blijven.

 

Kan ik alleen lid worden van Extrie als ik lid van Kraket ben (geweest)?

Je kan je ook inschrijven bij Extrie als je nooit lid bent geweest van Kraket, maar wel een alumni of huidig student van de master Econometrie & OR aan de VU bent. 

 

close
Wachtwoord vergeten