Transavia

*This case will be held in Dutch

Over Transavia

Transavia is de nummer 1 budgetluchtvaartmaatschappij en qua grootte de 2e airline van Nederland. Transavia is een van de meest toegankelijke maatschappijen van Europa, waarbij low cost ook echt goed voelt. Transavia is leidend in gastvrijheid, service en digitale dienstverleing. Ze bieden voor zowel zakelijke als vakantiereizigers een aantrekkelijke basis ticketprijs met additionele (betaalde) producten en diensten. Transavia vervoert per jaar 9 miljoen passagiers en opereert met een moderne vloot. De case die Transavia zal meebrengen is gericht op de data achter de belevingen van de klanten.

Onze case

In de case zal je meegenomen worden in het model om de passagiersbeleving te meten. De beleving die een klant heeft vanaf het moment dat een klant een boeking maakt tot het moment dat deze klant weer thuis is word ook wel “the customer life cycle” genoemd. Dit is een erg opkomend thema in de data industrie en Transavia zal jullie meenemen in dit model.

  • Transavia
close
Forgot password